Кантроль за захаванасцю дзяржаўнай уласнасці, правільным расходаваннем грашовых сродкаў і матэрыяльных каштоўнасцяў, захаваннем найстрогага рэжыму эканоміі.
Арганізацыя ўліку асноўных сродкаў, ОП ў СОС, матэрыялаў, грашовых сродкаў, разлікаў, выканання каштарысу расходаў.
Забеспячэнне правільнага дакументальнага адлюстравання на рахунках бухгалтарскага ўліку аперацый, звязаных з рухам грашовых сродкаў, налічэння і пералічэння падаткаў і іншых плацяжоў.
Прыняцце мер да папярэджанні недастач, растраты і іншых парушэнняў і злоўжыванняў у фінансава-гаспадарчай дзейнасці.
Забеспячэнне строгага захавання касавай і разліковай дысцыпліны, расходавання атрыманых з банка сродкаў па прызначэнні, належны парадак захоўвання бухгалтарскіх дакументаў і бухгалтарскага архіва.
Ажыццяўленне пастаяннага кантролю за своечасовым афармленнем прыёму і выдаткавання грашовых сродкаў і матэрыяльных каштоўнасцяў, правільным расходаваннем фонду заработнай платы, вылічэннем і выдачай ўсіх відаў прэмій, матэрыяльнай дапамогі, захаваннем устаноўленых штатаў, службовых акладаў, каштарысаў і расходаў.
Забеспячэнне своечасовага складання бухгалтарскай справаздачнасці на аснове дадзеных першасных дакументаў і бухгалтарскіх запісаў, прадстаўлення яе ва ўстаноўленым парадку.
Удзел у правядзенні эканамічнай палітыкі ў галіне аховы навакольнага асяроддзя і рацыянальнага выкарыстання прыродных рэсурсаў.
Аддзел у адпаведнасці з ускладзенымі на яго задачамі ажыццяўляе наступныя функцыі:
ажыццяўляе папярэдні кантроль за своечасовым і правільным афармленнем першасных уліковых дакументаў і законнасцю здзяйсняюцца аперацый;
апрацоўвае паступілі дакументы і адлюстроўвае іх у бухгалтарскім уліку;
складае і прадастаўляе ва ўстаноўленым парадку і ў прадугледжаныя тэрміны бюджэтную і іншую справаздачнасць;
ажыццяўляе работы па камплектаванні, захоўванню, уліку і выкарыстання архіўных дакументаў, якія ўтварыліся падчас дзейнасці аддзела;
фармуе поўную і дакладную інфармацыю аб фінансавай і гаспадарчай дзейнасці Минаблкамiтэта;
забяспечвае кантроль за наяўнасцю і рухам маёмасці, выкарыстаннем матэрыяльных, працоўных і фінансавых рэсурсаў у адпаведнасці з зацверджанымі нормамі, нарматывамі і каштарысамі;
ажыццяўляе кантроль за правільнасцю афармлення, паўнатой i своечасовасцю падрыхтоўкі плацежных дакументаў ва ўстанову банка (казначэйства); вядзе ўлік маёмасці Миноблкомитета, абавязацельстваў і гаспадарчых аперацый;
забяспечвае захаванне касавай і разліковай дысцыпліны, расходаванне сродкаў па мэтавым прызначэнні, ўлік разліковых аперацый, а таксама своечасовае спагнанне дэбіторскай, пагашэнне бягучай крэдыторскай запазычанасці;
арганізуе работу матэрыяльна-адказных асоб па ўліку і захаванасці каштоўнасцей, якія знаходзяцца на іх адказным захоўванні;
ажыццяўляе налічэнне і выплату ва ўстаноўленыя тэрміны заработнай платы супрацоўнікам Миноблкомитета і іншыя выплаты;
вырабляе своечасовае налічэнне і пералік падаткаў і іншых плацяжоў у адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам;
забяспечвае правільнае расходаванне фонду аплаты працы, захаванне устаноўленых штатных раскладаў, службовых акладаў;
ажыццяўляе кантроль за абгрунтаваным і законным спісаннем недастач, страт, дэбіторскай запазычанасці і іншых сродкаў;
забяспечвае правядзенне і абагульненне вынікаў інвентарызацыі асноўных і грашовых сродкаў, таварна-матэрыяльных каштоўнасцяў, разлікаў, а таксама своечасовае афармленне матэрыялаў па нястача, растратах як, крадзяжам;
удзельнічае ў мерапрыемствах па аўтаматызацыі ўліку і справаздачнасці;
складае месячную, квартальную і гадавую справаздачнасць аб выкананні каштарысу расходаў ва ўстаноўленыя тэрміны;
ажыццяўляе роспіс сродкаў рэспубліканскага і абласнога бюджэтаў па артыкулах бюджэтнай класіфікацыі, плануемыя паквартальна і на год;
ажыццяўляе ўлік і аналіз расходавання сродкаў рэспубліканскага і абласнога бюджэтаў у разрэзе напрамкаў расходавання;
ажыццяўляе абагульненне інфармацыі і складанне справаздачнасці аб выдаткоўванні сродкаў рэспубліканскага і абласнога бюджэтаў;
удзельнічае ў распрацоўцы і рэалізацыі прагнозу сацыяльна-эканамічнага развіцця Мінскай вобласці, тэрытарыяльных праграм і мерапрыемстваў;
забяспечвае своечасовае і ўважлівае разгляд прапаноў, заяў і скаргаў грамадзян, прадпрыемстваў, устаноў, арганізацый па пытаннях, якія адносяцца да кампетэнцыі аддзела;
ажыццяўляе ўзаемадзеянне з установамі банкаў, падатковымі службамі, органамі дзяржаўнага казначэйства;
патрабуе ад усіх структурных падраздзяленняў своечасовага прадастаўлення ў аддзел неабходных для ўліку і кантролю дакументаў: выпiсак з загадаў і распараджэнняў, гаспадарчых дагавораў і іншых дакументаў, звязаных з выкананнем каштарысу расходаў;
уяўляе кіраўніцтву Миноблкомитета прапановы аб накладанні спагнанняў на асоб, вінаватых у няправільным або несвоечасовым афармленні дакументаў;
не прымае да выканання і афармлення дакументы па аперацыях, якія парушаюць дзеючае заканадаўства і ўсталяваны парадак прыёму, апрыходавання, захоўвання і расходавання грашовых сродкаў і матэрыяльных каштоўнасцяў.
Нарматыўна-прававая база
Дакументы, якія рэгламентуюць нашу дзейнасць:
Перечень административных процедур для граждан в Минском областном комитете природных ресурсов и охраны окружающей среды .doc 128,00kB